Vásárlói vélemény, 1. rész

/ június 2, 2013/ Ügyfeleink véleménye

Olvasási idő: 1

A Business Box Vásárlói gondoskodással rendelkező családoknak már nem kell aggódniuk, ha elromlik valamely berendezésük, hiszen gyorsan, egyetlen telefonnal intézhetik a javítást! Minden további (általában idegtépő) ügyintézést munkatársaink végeznek majd Ön helyett! Minél több vásárlói vélemény és számunkra küldött levél formájában érkező tapasztalatot szeretnénk Önökkel is megosztani.

A vásárlói vélemény támogatja szolgáltatásunk további tökéletesítését

Íme legfrissebb vásárlói levelünk:

„Tisztelt Business Box Szolgáltató Kft!

Nagyon köszönöm a gyors ügyintézést! Tegnap délután kijött a szerelő a Dotál 97′ Kft-től, kiderült, hogy a szivattyúnak volt valamilyen mechanikai hibája (a mosógép nem szívott vizet a mosáshoz – a szerk.), amit sikerült is megjavítani.

Köszönettel:
Darai Márta Zsuzsanna”

A Business Box vásárlói gondoskodás a készülékbiztosítás keretében kiterjesztett garancia és baleseti garancia, valamint javítási asszisztencia formájában várja Önt.

Amennyiben Önnek is intéztünk már szervizelést, kérem, írja meg nekünk véleményét! Levelét egy kedvezményre jogosító kuponnal köszönjük meg – mert nekünk fontos a véleménye!

Vásárlói gondoskodás – már a tényleges vásárlás előtt

A Business Box vásárlói gondoskodás kalkulátorával még a vásárlás előtt tájékozódhatnak arról, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésükre, háztartási gépeik, szórakoztató elektronikai eszközeik, okoseszközeik, helyhez kötött és hordozható számítástechnikai eszközeik élettartamának maximalizálására.

A vásárlói gondoskodás azonban nem a készülék, eszköz megvásárlásakor kezdődik, hanem már a tervezés időszakában. Annak érdekében, hogy az igényeink és lehetőségeink találkozásából a lehető legjobb megoldás, majd döntés szülessen, alaposan körül kell nézni a piacon. Ez alatt azonban nemcsak a kínálatot kell érteni, hanem azt is, hogy a fogyasztóvédelmi szabályozással is tisztában legyünk.

Szóljon hozzá Ön is!

komment

Share this Post