Vasárnapi cirkusz

/ július 23, 2013/ Sztori

Olvasási idő: 4 perc

Szerződések, szolgáltatások, tanácsadás – cégünk legtöbbször ezen témákat járja körül. Mégis van valami, ami még kimaradt. Társalapítónk történetéből kiderül, honnan jött a Vásárlói gondoskodás ötlete!

„Természetesen Murphy azt a pillanatot választotta, amikor a munkával teli napok után végre a családommal tölthettem volna az időt: a lányommal és a feleségemmel cirkuszba készültünk.”


„A Business Box egyik alapítójaként fontosnak tartom, hogy megosszam olvasóinkkal, milyen személyes tapasztalatok segítettek hozzá, hogy szolgáltatásaink megszülethessenek, hiszen így érthetőbbé válik, mit jelent számunkra az Önök elégedettsége!

Az ember nem is hinné, hogy egyszer majd a távoli jövőben hálás lesz a bosszantó dolgok bekövetkeztéért. Mi más indíthatna el egy műszaki támogatást és garancia-hosszabbítást nyújtó vállalkozás ötletét, ha nem egy ilyen bosszantó eset?

Természetesen Murphy azt a pillanatot választotta, amikor a munkával teli napok után vasárnap reggel végre a családommal tölthettem volna az időt: a kislányommal és a feleségemmel cirkuszba készültünk. Még csak véletlenül sem tudtuk figyelmen kívül hagyni az esetet legalább erre a pár órára, mert nem a mosógéppel vagy a tévével akadt gond, hanem az automata garázsajtóval. Záráskor ugyanis egy csattanást hallottam, és az nem záródott be, sőt, kézi üzemmódban sem lehetett leengedni a kaput, beragadt! Semmi baj – gondoltam -, ha elromlott az automatika, akkor kiakasztom a motort és majd kézzel bezárom a garázsajtót, mint ahogy áramszünet esetén már megtanultam. De sajnos így sem ment. Annyira nem, hogy kezdtem kétségbe esni, hogy lekéssük a cirkuszi előadást!

Vasárnap reggel fogalmam sem volt, hogy kit hívjak fel a problémámmal, aki segíthetne megoldani. Gondoltam, felhívom a biztosítómat, de mivel kár nem történt, nem is bíztam benne, hogy érdemben segíteni tudnának. Sajnos így is történt, igyekeztek, de nem értették meg pontosan a problémámat: mindenáron lakatost akartak küldeni, aki kinyitja a beragadt zárat. Nem értették meg, hogy nem a zárral van probléma, hiszen épp az a baj, hogy tárva nyitva maradt a garázsajtó! Mivel a kislányom már régóta készült az aznapi programra, így nem akartunk csalódást okozni neki: ők elindultak nélkülem,  a beragadt garázsajtó miatt a ház is tárva nyitva állt, nyilván rám várt a feladat, hogy őrizzem a nyitott garázsajtót.

Így aztán végül mégsem maradtam cirkusz nélkül én sem, hiszen már vagy negyven perce bohóckodtam a garázsajtó leeresztésével. Nem jöttek be a számításaim: hívhattam bárkit, sehol sem jártam sikerrel. Unásig szajkózott mondás, hogy az idő pénz, de abban a pillanatban sok mindent megadtam volna azért, ha valaki legalább annyiban segít nekem, hogy megadja a megfelelő hozzáértő, vagy a biztos segítség telefonszámát.

Felhívtam a barátomat, aki a családjával szintén a cirkuszba készült – ott találkoztunk volna velük -, hogy sajnos késni fogok, lehet, hogy nem is megyek, mert nem sikerül megjavítani a garázsajtót. Mivel nemrég építkezett, így azt tanácsolta: hívjam fel az ő garázsajtóját szerelő szakembert.

Azon a napon eldöntöttem: szükség van egy olyan szolgáltatásra, ami a hasonló meghibásodások esetén könnyen elérhető, és gyors megoldást nyújt!

Miután részletesen beszámoltam az én vasárnapi cirkuszomról, nyugodt és magabiztos hangon azt kérdezte, van-e otthon két jó erős csavarhúzó. Igen, van – válaszoltam. Remek, van-e otthon létra? – kérdezte újra. Ennyire volt ugyanis szükségem. Azt kérte, álljak arra az oldalra, ahol a csattanást hallottam. Nem volt olyan nagy a baj, hiszen csak egy rugó törött el. A biztonsági zárat kellett kiakasztanom – rugótörés esetén ez biztosítja, hogy ne zuhanjon valakire a garázsajtó -, és óvatosan, végre valahára, le tudtam engedni a kaput kézzel. Ráadásul ehhez nem volt szükséges várnom a szerelőre sem, csak arra a létrára, két csavarhúzóra és egy hasznos telefonos útmutatóra! Ha lett volna egy szolgáltatás, amelyet azonnal felhívhattam volna, akár a családommal is tölthettem volna azt a pár órát, amit a probléma megoldására, illetve a megfelelő információ megszerzésére pazaroltam. Ez elindította bennem a gondolatot, amiből végül megszületett a Vásárlói gondoskodás szolgáltatásának ötlete.

Az elvesztegetett időt persze már senki sem adhatja vissza. Szerencsére azonban most már tehetünk, és naponta teszünk is azért, hogy mások gazdagabbak legyenek ezekkel a megtakarított órákkal, percekkel! Azon a napon eldöntöttem: szükség van egy olyan szolgáltatásra, ami a hasonló meghibásodások esetén könnyen elérhető és gyors megoldást nyújt! Konkrét, kész megoldásokkal segítsen, ha tanácstalan vagyok! Nem vész el a szervizek útvesztőjében, hanem a lehető leghamarabb megoldja a problémámat – hogy mindenféle bűvészkedés helyett az időmet arra fordíthassam, amire én szeretném.”

Szóljon hozzá Ön is!

komment

Share this Post