3 fontos jellemző, amelyről felismeri a megbízható szerelőt

/ június 6, 2014/ Ismeretterjesztő, Javítási asszisztencia, mosógép, Szerelő, Szerviz, Sztori

Olvasási idő: 3 perc

Egy jó szerelő Nem próbál meg mindenáron nyerészkedni, tisztában van ugyanis azzal, hogy éppen emiatt fordulunk majd hozzá legközelebb is bizalommal. Egy átlagos háztartásban szerencsére nem mindennap kell kihívni a szerelőket, de ha egyszer beüt a ménkű, és valamelyik háztartási gép vagy műszaki cikk bemondja az unalmast, tanácstalanul vakargatjuk a fejünket. Talán éppen a rutintalanság okoz komoly fejtörést, amikor a sötétben tapogatózva próbálunk eligazodni a buktatókkal kikövezett útvesztőben, miközben egy megbízható szerelő elérhetőségét igyekszünk felkutatni. De honnan lehet tudni, hogy egy szerelő megbízható?  Persze, hogy a Business Box-tól!

Előző bejegyzésünkben már összegyűjtöttük azokat a gyanús mondatokat, amelyek arra utalhatnak, hogy kókler szerelővel van dolgunk. Ne vádoljon minket senki azzal, hogy kizárólag a negatívumokra fókuszálunk – ügyfélszolgálatunk munkatársaival konzultálva – összegyűjtöttünk három, kizárólag megbízható és lelkiismeretes szakemberekre jellemző tulajdonságot. Ha már nincs a homlokukra írva, legalább innen tudja, hogy megbízható szerelővel van dolga.

Segítőkész

Egy jó szerelő már a telefonos kapcsolatfelvétel alkalmával igyekszik feltérképezni a probléma forrását. Nem zárkózik el annak a lehetőségétől, hogy kiszállás és közvetlen beavatkozás nélkül hárítson el, egy egyébként triviális, „távvezérléssel” is könnyedén orvosolható problémát. (Ügyfélszolgálatunk a beérkezett hibabejelentések közel egyharmadát pár perc alatt, telefonos segítségnyújtás keretében megoldja, anélkül, hogy akár csak egy napot is a szerelőre kellene várnia!) Nem próbál meg mindenáron nyerészkedni, tisztában van ugyanis azzal, hogy éppen emiatt fordulunk majd hozzá legközelebb is bizalommal. Mivel manapság egy megbízható szerelő kincset ér, nincs rászorulva, hogy lasszóval vadásszon össze ügyfeleket, megengedheti magának, hogy akkor is segítsen, ha ebből közvetlen haszna nincs.

Kedves

Manapság alapvető kritérium a vásárlók/ügyfelek részéről, hogy a pénzükért cserébe ne csak szolgáltatást, de professzionális és udvarias kiszolgálást is kapjanak. A profi szerelők tisztában vannak ezzel az igénnyel, a munkájuk során odafigyelnek arra, hogy kedvesen, udvariasan, a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozva hárítsák el a problémát.  Árulkodó jel, ha egy szerelő alapból udvariatlan és mogorva, úgy viselkedik, mintha a pénzünkért cserébe még ő tenne szívességet nekünk. Ilyen esetben érdemes más szakember után nézni, mert tapasztalataink alapján nagy valószínűséggel nemcsak hozzáállásában, de tudásában is idejét múlt szerelővel van dolgunk.

Alapos

Ha azt tapasztaljuk, hogy a szerelő a javítással kapcsolatos teendőket részletező munkalap nélkül érkezett, érdemes más szakember után néznünk.Egy jó szakember felelősséget vállal a munkájáért, éppen ezért vállalja, hogy azt – amennyiben újabb probléma áll elő a javítást követően – számon kérhetik rajta. Ennek garanciája a munkalap, amelynek aláírásával igazoljuk, hogy a munkát elvégezte, a megjavított készüléket átvettük. Ha azt tapasztaljuk, hogy a javításnak semmiféle írásos nyoma nincs, (és ilyenre nagy valószínűséggel nem is számíthatunk) a szerelő a javítással kapcsolatos teendőket részletező munkalap nélkül érkezett, érdemes más szakember után néznünk. Nagyon fontos, hogy amennyiben mégis van munkalap, csak akkor írja alá, ha meggyőződött arról, hogy a készülék kifogástalanul működik. Mondanunk se kell, hogy egy alapos szerelő esetében, természetes, hogy a tulajdonos jelenlétében ellenőrzi a működést, próbaüzem keretében meggyőződik arról, hogy az újra kifogástalanul működik.

Megbízható szerelőt keres? Hívja ügyfélszolgálatunkat! A Business Box évek óta kizárólag minősített szervizekkel dolgozik együtt.

További információ:

[email protected]

06 (30) 333 BBOX

Business Box

Ön vásárol, mi gondoskodunk

Szóljon hozzá Ön is!

komment