A megbízható szerelő három fontos jellemzője
Egy átlagos háztartásban szerencsére nem mindennap kell kihívni a szerelőket. Ha valamelyik háztartási gép vagy műszaki cikk nem működik rendesen, általában tanácstalanok vagyunk. A rutintalanság okoz komoly fejtörést, a sötétben tapogatózva próbálunk eligazodni a buktatókkal kikövezett útvesztőben, miközben egy megbízható szerelő elérhetőségét igyekszünk felkutatni. De honnan lehet tudni, hogy egy megbízható szerelő van a vonal túlsó végén? Persze, hogy a Business Box-tól!
A megbízható szerelő
Előző bejegyzésünkben már összegyűjtöttük azokat a gyanús mondatokat, amelyek arra utalhatnak, hogy kókler szerelővel van dolgunk. Ne vádoljon minket senki azzal, hogy kizárólag a negatívumokra fókuszálunk. Ügyfélszolgálatunk munkatársaival konzultálva összegyűjtöttünk három, kizárólag megbízható és lelkiismeretes szakemberekre jellemző tulajdonságot. Ha már nincs a homlokukra írva, legalább innen tudja, hogy megbízható szerelővel van dolga.
Segítőkész
Egy jó szerelő már a telefonos kapcsolatfelvétel alkalmával igyekszik feltérképezni a probléma forrását.
- Nem zárkózik el annak a lehetőségétől, hogy kiszállás és közvetlen beavatkozás nélkül hárítson el, egy egyébként triviális, „távvezérléssel” is könnyedén orvosolható problémát.
- Nem próbál meg mindenáron nyerészkedni. Tisztában van ugyanis azzal, hogy éppen emiatt fordulunk majd hozzá legközelebb is bizalommal.
- Mivel manapság egy megbízható szerelő kincset ér, nincs rászorulva, hogy lasszóval vadásszon össze ügyfeleket. Megengedheti magának, hogy akkor is segítsen, ha ebből közvetlen haszna nincs.
(Ügyfélszolgálatunk a beérkezett hibabejelentések közel egyharmadát pár perc alatt, telefonos segítségnyújtás keretében megoldja, anélkül, hogy akár csak egy napot is a szerelőre kellene várnia!)
A megbízható szerelő tisztában van azzal is, hogy a kiterjesztett garancia és/vagy baleseti garancia szolgáltatás birtokában a szerviz ingyenes ki- és visszaszállítást biztosít, ezért nem fogja Ön ezzel terhelni, ha tudja, hogy rendelkezik készülékbiztosítással.
Kedves
Manapság alapvető kritérium a vásárlók/ügyfelek részéről, hogy a pénzükért cserébe ne csak szolgáltatást, de professzionális és udvarias kiszolgálást is kapjanak.
- A profi szerelők tisztában vannak ezzel az igénnyel, a munkájuk során odafigyelnek arra, hogy kedvesen, udvariasan, a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozva hárítsák el a problémát.
- Árulkodó jel, ha egy szerelő alapból udvariatlan és mogorva, úgy viselkedik, mintha a pénzünkért cserébe még ő tenne szívességet nekünk.
- Ilyen esetben érdemes más szakember után nézni, mert tapasztalataink alapján nagy valószínűséggel nemcsak hozzáállásában, de tudásában is idejét múlt szerelővel van dolgunk.
Alapos
Egy jó szakember felelősséget vállal a munkájáért, éppen ezért vállalja, hogy azt – amennyiben újabb probléma áll elő a javítást követően – számon kérhetik rajta.
- Ennek garanciája a munkalap, amelynek aláírásával igazoljuk, hogy a munkát elvégezte, a megjavított készüléket átvettük.
- Ha azt tapasztaljuk, hogy a javításnak semmiféle írásos nyoma nincs, (és ilyenre nagy valószínűséggel nem is számíthatunk) a szerelő a javítással kapcsolatos teendőket részletező munkalap nélkül érkezett, érdemes más szakember után néznünk.
- Nagyon fontos, hogy amennyiben mégis van munkalap, csak akkor írja alá, ha meggyőződött arról, hogy a készülék kifogástalanul működik.
- Mondanunk se kell, hogy egy alapos szerelő esetében, természetes, hogy a tulajdonos jelenlétében ellenőrzi a működést, próbaüzem keretében meggyőződik arról, hogy az újra kifogástalanul működik.
Hívja ügyfélszolgálatunkat, ha a megbízható szerelő megtalálása nehézséget okoz az Ön számára! A Business Box évek óta kizárólag minősített szervizekkel dolgozik együtt.
További információ:
ugyfelszolgalat@businessbox.hu
06 (30) 333 BBOX
Business Box
Ön vásárol, mi gondoskodunk