Törött LCD TV – Amikor a baleseti garancia megoldást jelenthet
Új televízió vásárlásakor érdemes előre kalkulálni a baleseti garancia megkötésével, azaz az ún. EXCLUSIVE szerződés csomag szolgáltatásait igénybevenni. A következő bejegyzésből az is kiderül, hogy miért a vásárlói gondoskodás és a készülékbiztosítás jelenthet megoldást a váratlan közbejövések esetében.
„Köszönöm, nincs szükségem baleseti garanciára” – ezek azok a szavak, amelyeket egyik kedves ügyfelünk nagy valószínűséggel megbánt azóta, hogy a két héttel korábban vásárolt vadonatúj LCD TV-jének kijelzője betört. Az úr csak egy újabb csatlakozót szeretett volna bedugni, ezért levette a készülékét a falról és letette az asztalra. „Arccal” lefelé. Pechjére az asztalon felejtett egy szerszámot, ami a rátett kijelzőt betörte.
Aki szó szerint benne volt a TV-ben
Számos hasonló esetről számolnak be a Business Box ügyfélszolgálatán dolgozó kollégáink. Ők sokat mesélhetnének arról, hogy egy televízió hányféleképpen tud tönkremenni.
A klasszikus esetek, azaz, a:
- költözés közben leeső,
- focilabdával berúgott
- vagy a leeső csillár által megrongált készülékek
mellett, olykor egészen extrém körülmények között működésképtelenné vált televíziók javításáról vagy cseréjéről gondoskodtunk az elmúlt 8 évben.
A toplistát a saját tévéjét véletlenül befejelő ügyfelünk vezeti. A karácsony előtt egy héttel vásárolt plazma TV falra szerelése közben, a létráról leesve a még nem rögzített TV-be próbált megkapaszkodni. A baleset eredménye egy nyolc napon belül gyógyuló sérülés és egy működésképtelenné vált plazma TV lett.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a pórul járt ügyfél rendelkezett a balesetre is kiterjedő Business Box EXCLUSIVE Vásárlói gondoskodással. Így legalább a tönkrement készülék miatt nem kellett, hogy fájjon a feje. Mire lekerültek a kötések, és eljött a Karácsony, az összetört készülék cseréjét is lebonyolítottuk.
Szerződéscsomag: baleseti garancia is legyen benne!
Ez Vilmos esetében is történhetett volna így. Azonban a szerződéskötéskor ő a „BBox PREMIUM Vásárlói Gondoskodás” csomagot választotta, ami nem tartalmazza a Baleseti garancia szolgáltatást, amely pont az ilyen esetekre való. Ezzel 1800 Ft-ot spórolt. Megérte vajon?
Díjmentes javítás vagy csere
Jelenleg ügyfeleink 44 százaléka rendelkezik a baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújtó szolgáltatáscsomaggal, amely kényelmes megoldást és biztonságot jelent. Ezzel a szolgáltatáscsomaggal rendelkező ügyfeleinknek ugyanis ingyenesen megjavíttatjuk vagy kicseréljük a baleset során működésképtelenné vált készüléket. (Ide kattintva könnyedén kiszámolhatja, hogy az Ön készüléke esetében mennyibe kerülne a szolgáltatás.)
Fontos megjegyezni, hogy még a baleset bekövetkezte előtt érdemes Baleseti garanciát kötni a készülékre, hiszen a baleset után, utólag megkötött Baleseti garancia szerződés alapján nem kérhetünk ingyenes javítást, ahogyan például egy autó biztosítás esetében sem.
Hogyan vehetünk igénybe baleseti garancia szolgáltatást?
Szolgáltatásainkról és a szerződés feltételeiről itt bővebben is olvashat. A készülékbiztosítási szerződés megkötésének lépéseit összefoglaltuk olvasóink számára, valamint kérdéseit munkaidőben a +36 1 44 33 666 -os telefonszámon, valamint a chaten is felteheti, ahol akár azonnal válaszolunk.
Látogasson el Facebook oldalunkra is, ahol hétről hétre osztunk meg követőinkkel a műszaki cikkek és háztartási gépek karbantartásával, javításával, beüzemelésével kapcsolatos, hasznos információkat.
Ha nem szeretne lemaradni a közel egy évtizedes tapasztalatunkon alapuló, garantáltan kifizetődő szakértői tanácsokról, vásárlási és karbantartási tippekről, iratkozzon fel hírlevelünkre.