Törött LCD TV? – ezért nem éri meg a garancián spórolni

/ november 13, 2014/ Készülékbiztosítás

Olvasási idő: 3 perc

shutterstock_128229584Új televízió vásárlásakor még inkább érdemes a baleseti meghibásodás esetére is garanciát jelentő, ún. EXCLUSIVE Vásárlói gondoskodás szolgáltatási csomagra is költeni. Egyik szerencsétlenül járt ügyfelünk történetéből az is kiderül, hogy miért.

„Köszönöm, nincs szükségem baleseti garanciára” – ezek azok a szavak, amelyeket egyik kedves ügyfelünk nagy valószínűséggel megbánt azóta, hogy a két héttel korábban vásárolt vadonatúj LCD TV-jének kijelzője betört. Vilmos (nevezzük így), csak egy újabb csatlakozót szeretett volna bedugni, ezért levette a készülékét a falról és letette az asztalra. „Arccal” lefelé. Pechjére az asztalon felejtett egy szerszámot, ami a rátett kijelzőt betörte.

Benne volt a TV-ben

Számos hasonló esetről számolnak be a Business Box ügyfélszolgálatán dolgozó kollégáink, akik sokat mesélhetnének arról, hogy egy televízió hányféleképpen tud tönkremenni. A klasszikus, költözés közben leeső, focilabdával berúgott vagy a leeső csillár által megrongált készülékek mellett, olykor egészen extrém körülmények között működésképtelenné vált televíziók javításáról vagy cseréjéről gondoskodtunk az elmúlt 8 évben.

A toplistát a saját tévéjét véletlenül befejelő ügyfelünk vezeti, aki a Karácsony előtt egy héttel vásárolt plazma TV falra szerelése közben, a létráról leesve a még nem rögzített TV-be próbált megkapaszkodni. A homloka és a képernyő találkozásának eredménye egy nyolc napon belül gyógyuló sérülés és egy működésképtelenné vált plazma TV lett. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a pórul járt ügyfél rendelkezett a balesetre is kiterjedő Business Box EXCLUSIVE Vásárlói gondoskodással, így legalább a tönkrement készülék miatt nem kellett, hogy fájjon a feje: mire lekerültek a kötések, és eljött a Karácsony, az összetört készülék cseréjét is lebonyolítottuk.

Baleseti garanciával vagy anélkül

Ez Vilmos esetében is történhetett volna így. Azonban a szerződéskötéskor ő a „BBox PREMIUM Vásárlói Gondoskodás” csomagot választotta, ami nem tartalmazza a Baleseti garancia szolgáltatást, amely pont az ilyen esetekre való. Ezzel 1800 Ft-ot spórolt. Megérte vajon?

Díjmentes javítás vagy csere

Jelenleg ügyfeleink 44 százaléka rendelkezik a baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújtó szolgáltatáscsomaggal, amely – a készülék árának töredékéért cserébe – kényelmes megoldást és biztonságot jelent a Vilmoséhoz hasonló esetekben. Ezzel a szolgáltatáscsomaggal rendelkező ügyfeleinknek ugyanis ingyenesen megjavíttatjuk vagy kicseréljük a baleset során működésképtelenné vált készüléket.  (Ide kattintva könnyedén kiszámolhatja, hogy az Ön készüléke esetében mennyibe kerülne a szolgáltatás.)

Fontos megjegyezni, hogy még a baleset bekövetkezte előtt érdemes Baleseti garanciát kötni a készülékre, hiszen a baleset után, utólag megkötött Baleseti garancia szerződés alapján nem kérhetünk ingyenes javítást, ahogyan például egy autó biztosítás esetében sem.

shutterstock_85804579Szolgáltatásainkról és a szerződés feltételeiről itt bővebben is olvashat, de kérdéseit munkaidőben a +36 1 44 33 666 -os telefonszámon, valamint a chaten is felteheti, ahol akár azonnal válaszolunk.

Látogasson el Facebook oldalunkra is, ahol hétről hétre osztunk meg követőinkkel a műszaki cikkek és háztartási gépek karbantartásával, javításával, beüzemelésével kapcsolatos, hasznos információkat.

Ha nem szeretne lemaradni a közel egy évtizedes tapasztalatunkon alapuló, garantáltan kifizetődő szakértői tanácsokról, vásárlási és karbantartási tippekről, iratkozzon fel hírlevelünkre.

[mc4wp_form id=”3076″]

 

Szóljon hozzá Ön is!

komment

Share this Post