Javítási asszisztencia – Ezért kérjen tanácsot vásárlás előtt 3.
A javítási asszisztencia már a vásárlásnál, a megfelelő készülék kiválasztásával kezdődik. A képlet pofon egyszerű: minél megbízhatóbb egy készülék, annál kisebb rá az esély, hogy meghibásodik. Tudja, hol talál a megbízható készülékekről ugyancsak megbízható statisztikákat? Persze, hogy a Business Box-nál!
Korábbi bejegyzéseinkben néhány tanulságos vagy jellemző történeten keresztül mutattuk be olvasóinknak, leendő és jelenlegi Ügyfeleinknek Javítási asszisztencia szolgáltatásunkat.
Ezekből a sztorikból kiderült, menyire fontos számunkra, hogy:
- egy műszaki cikk vagy háztartási gép meghibásodása esetén gyors és érdemi megoldást nyújtsunk,
- Ügyfeleink egyedi igényeihez igazodva szervezzük meg egy készülék javíttatását.
A javítási asszisztencia szolgáltatás valójában nem a készülék meghibásodásakor kezdődik
A Business Box Ügyfélszolgálatán azonban nemcsak utólag – tehát egy műszaki cikk vagy háztartási gép meghibásodásakor – tudunk segíteni. Akkor is érdemes hozzánk fordulni, ha vásárlási tanácsadásról, vagyis az Ön számára tökéletes készülék kiválasztásáról van szó.
Jól tudjuk, hogy mely készülékeket nem érdemes megvásárolni
Tekintettel arra, hogy több mint nyolc éve foglalkozunk műszaki cikkek és háztartási gépek javításával, jól tudjuk, hogy mely készülékeket nem érdemes megvásárolni. Bizonyára ez is megmagyarázza, hogy ügyfeleink miért keresik egyre gyakrabban a Business Box ügyfélszolgálatát, amikor egy műszaki cikk vagy háztartási gép vásárlásán gondolkodnak.
Miért érdemes és kifizetődő tanácsot kérni tőlünk vásárlás előtt?
- Ismerjük a megbízható készülékeket és eddigi tapasztalataink alapján jól tudjuk, hogy ÁR/ÉRTÉK arány szempontjából melyiket érdemes választania.
- Jól ismerjük a silány minőségű készülékeket is, és:
- pontos statisztikai adataink vannak arról, hogy mely készülékek, miért hibásodnak meg gyakrabban és nagyobb valószínűséggel,
- melyik az, amelyiket egyáltalán nem érdemes megvásárolni.
- Azt is tudjuk, hogy a használat során az egyes készüléktípusoknak és azok alkatrészeinek milyen hibái lehetnek. (Ez az információ azért lehet hasznos még a vásárlás előtt, mert ha egy funkciót valamilyen okból kifolyólag gyakrabban használ – pl. mosógép esetében csak centrifugálás, gyapjúprogram, stb. – akkor előre tudható, hogy a készülék használata során melyik alkatrészre kerül nagyobb terhelés. Ennek ismeretében tudunk olyan készüléket javasolni, amely az egyedi igényekhez jobban igazodik.
- Mi nem a készülékek értékesítésével, hanem azok javításával foglalkozunk. Ha tőlünk kér tanácsot, biztos lehet benne, hogy nem egy jól hangzó ajánlatot, hanem érdemi és használható információkat kap. Azonban a legnagyobb elővigyázatosság ellenére is számolni kell azzal a lehetőséggel, hogy egy készülék meghibásodik. Mi tudjuk, hogy melyik márkát hogyan és mennyi idő alatt lehet megjavíttatni, így – amennyiben hozzánk fordul segítségért – ezzel az információval is kalkulálhat, nem utólag kell majd bosszankodnia az elhúzódó procedúra miatt.
Az Ügyfél egy profi gépet szeretett volna…
Így történt ez annak az Ügyfelünknek az esetében is, aki alig egy éve mosógép vásárlásával kapcsolatban kért tőlünk tanácsot. Sajnos nem hozzánk fordult először a kérdéseivel, így csak azt követően kezdtünk el egyeztetni a lehetőségekről, hogy korábban vásárolt egy „professzionálisnak” mondott készüléket egy áruházban. Miután a készülék a gyártói kétéves jótállás alatt hatszor is meghibásodott, elkezdtük feltérképezni a használat körülményeit. Hamar kiderült, hogy a mosógépet egy többgenerációs nagycsalád használja, a készülék az átlagos mosógéphasználathoz képest extrém terhelésnek van kitéve, előfordul, hogy naponta kétszer is elindítják. Jeleztük az ügyfélnek, hogy az általa vásárolt, valójában csak félprofesszionális készülék ehhez bizony kevés, neki egy valóban profi gépre lenne szüksége.
Azt a megoldást javasoltuk, hogy vegyünk közösen egy Miele W 3164 WSS „Edition 111” mosógépet. Ez olyan típus (és márka) amiben vakon megbízunk. Tudjuk, hogy nem lesz vele olyan probléma, mint az előző készülékkel. Így is történt: az Ügyfél fizette a mosógép árának felét, mi a másikat. A vásárlást, kiszállítás megszervezését természetes ebben az esetben is mi intéztük. Azóta rendszeresen felhívjuk az Ügyfelet, hogy minden rendben van-e a mosógéppel. A válasz minden esetben az, hogy „nincs vele semmi gond”.
A javítási asszisztencia sztorik tanulsága
A javítási asszisztenciáról szóló sorozat elején azt ígértük, hogy néhány jellemző történeten keresztül mutatjuk be mit, hogyan és miért dolgozunk nap mint nap. Szerintünk ezek a történetek – ahogy a fenti sztori is – önmagukért beszélnek. A „Miért?” kérdésre adott (egyik) válasz pedig tulajdonképpen megegyezik az egyik legfontosabb célunkkal, ha úgy tetszik missziónkkal: kiszorítani a silány minőségű termékeket a piacról és megértetni az emberekkel, hogy – ha műszaki cikkekről és háztartási készülékekről van szó – a minőség hosszútávon kifizetődő. Persze, ami drága, az nem feltétlenül jó is egyben, a silány és az elfogadható minőség között nem pénzbeli, hanem inkább tervezési különbség van.
Sok nehézségre számíthat
Ezért is tartjuk fontosnak, hogy a Javítási asszisztencia szolgáltatás szerves részét képezi a vásárlási tanácsadás. Célunk, hogy meglévő és leendő Ügyfeleinknek irányt mutassunk, segítséget nyújtsunk a buktatókkal kikövezett útvesztőben. Mert ha valaki manapság televíziót, mosógépet, hűtőt, mosogatógépet vagy éppen laptopot vásárol – ne legyenek illúzióink – bizony sok nehézségre számíthat. Jó, ha tudja, hogy ezen az úton a tanácsainkra is számíthat: lassan évtizedes tapasztalattal rendelkező kollégáink minden kedves érdeklődőnek örömmel és készségesen segítenek.
Le a gagyival!
Tesszük ezt azért, mert mi itt a Business Boxnál hiszünk a minőségben, a hosszútávon kifizetődő megoldásokban, a tudatos vásárlói döntésekben. A Business Box javítási asszisztencia szolgáltatását azoknak ajánljuk, akik hasonló személetet képviselnek és szeretnék maguktól távol tartani az összes műszaki cikk, vagy háztartási gép javításával kapcsolatos teendőt, mind a vásárlási tanácsokban, mind a javítás során szívesen bízzák a feladatokat igazi profikra.
Készülékbiztosítás és javítási asszisztencia
Ha Ön is szeretne megszabadulni a műszaki cikkek, háztartási készülékek javíttatásával kapcsolatos teendőktől, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kérdéseit munkaidőben a +36 1 44 33 666 telefonszámon, valamint chaten is felteheti. Látogasson el Facebook oldalunkra is, ahol hétről hétre osztunk meg követőinkkel a műszaki cikkek és háztartási gépek karbantartásával, javításával, beüzemelésével kapcsolatos, hasznos információkat és hétköznapi történeteket.
További információ:
ugyfelszolgalat@businessbox.hu
+36 1 44 33 666
Business Box
Ön vásárol, mi gondoskodunk