Javítási asszisztencia – gyors megoldás 4.

/ január 21, 2015/ Javítási asszisztencia, Sztori

Adott egy három napon belül esedékes nyaralás, egy nagy kupac szennyes ruha, jó adag káosz, rengeteg elintéznivaló és egy meghibásodott mosógép. Ön mit tenne? Kétségbeesne? Elkeseredetten telefonálna? Káromkodna? Pánikolna? Ne tegye!  A javítási asszisztencia szolgáltatás minden terhet levesz az Ön válláról, nincs ok aggodalomra.

A Business Box ügyfeleként, a fent felsorolt teendők közül egyikkel sem kellett foglalkoznia, egyetlen dolga volt csak: felhívni ügyfélszolgálatunkat és bejelenteni a hibát. Innentől a javítási asszisztencia szolgáltatás mindent elintéz.

Ügyfelünk mosógépe a nyaralás előtt két nappal ment tönkre. A nyaralásra szánt kimosandó ruhakupacok, üres bőröndök és a makacs mosógép között reménytelenné vált Ügyfelünk remegő hangon hívta az Ügyfélszolgálatunkat: „Nem megy a mosógép!

Korábbi bejegyzéseinkből kiderült:

miatt is érdemes igénybe venni. Eddig nem írtuk meg mi történik, amikor egy készülék meghibásodik, és azt meg kell javíttatni.

Javítási asszisztencia vs. a hagyományos módszer

Amikor egy műszaki cikk vagy háztartási gép meghibásodik, alapesetben nagyon sok kényelmetlenséggel, a készülék javíttatásával kapcsolatos teendővel kell számolni.

Csak a rend kedvéért vegyük sorra, melyek ezek:

  • Ki kell deríteni, mi lehet a hiba forrása.
  • Ehhez kell keríteni egy megbízható szerelőt
  • Ha nagy nehezen sikerült, egyeztetni kell vele egy időpontot
  • A megbeszélt időpontban meg kell szervezni, hogy valaki otthon legyen
  • Ki kell várni „mennyi lesz a vége” (bevizsgálási díj, kiszállási költség)
  • Fizetni kell a szállításért ha szervizben javítják a készüléket
  • Fizetni kell az új alkatrészekért
  • Meg kell szervezni, hogy valaki otthon legyen, amikor visszaszállítják a készüléket
  • Fizetni kell a szerelő munkájáért

A helyzet akkor sem sokkal egyszerűbb, ha a meghibásodás a hivatalos garanciaidőn belül történik, ugyanis ebben az esetben rengeteg adminisztrációs teendőre és a kötött szervizválasztás miatt több macerára lehet számítani.

Bármelyik forgatókönyv is lépjen életbe, szinte biztos lehet benne, hogy a sok pénzt és még több türelmet igénylő procedúra napokig – sokszor hetekig is – elhúzódik. Az ilyen esetek rendesen ki tudják zökkenteni egy háztartás működésének ritmusát, ráadásul – mint az köztudott – az ilyen dolgok „mindig a legrosszabbkor történnek”.

Ehhez képest, így segít a Business Box

A legkevésbé ideális pillanatban hibásodott meg annak az ügyfelünknek a készüléke is, aki a nyaralása előtt két nappal fordult hozzánk segítségért. Szerencséjére (a szerencsétlenségben) a Business Box ügyfeleként, a fent felsorolt teendők közül egyikkel sem kellett foglakoznia. Egyetlen dolga volt csak: felhívni ügyfélszolgálatunkat és bejelenteni a hibát.

Ahogy az a korábbi szerviztörténetekből is kiderült, nagy figyelmet fordítunk ügyfeleink kényelmére és arra, hogy egy problémát minél gyorsabban, pontosabban és precízebben megoldjunk.

Ez különösen igaz volt a fent említett esetre. Amikor megtudtuk, hogy a napokon belül esedékes nyaralás miatt nagyon kell sietni, akkor a szervizpartnerünktől megtudtuk ki a környéken lévő szerelőjük.

A szerelőt utolérve megkérdeztük:

  • bele tud-e sűríteni a napi munkájába még egy címet,
  • van-e nála fűtőbetét, ami passzol az ügyfél mosógépéhez.

A válasz szerencsére dupla igen volt, így gyakorlatilag a készülék meghibásodás után pár órán belül a helyszínen volt a szakszerviz technikusa, aki rögtön meg is javította a mosógépet.

A javítási asszisztencia során nagy figyelmet fordítunk ügyfeleink kényelmére és arra, hogy egy problémát minél gyorsabban, pontosabban és precízebben megoldjunk.

Ideális esetben valahogy így működik egy készülék javítása Business Box módra, ezért is érdemes igénybe venni a Business Box Javítási asszisztencia szolgáltatását.

Ha Ön is szeretne megszabadulni a készülékek javíttatásával kapcsolatos teendőktől, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 44 33 666 telefonszámon. Kérdéseit chaten vagy facebook chaten is felteheti. Látogasson el Facebook oldalunkra is, ahol hetente többször osztunk meg követőinkkel a műszaki cikkek és háztartási gépek karbantartásával, javításával, beüzemelésével kapcsolatos, hasznos információkat és hétköznapi történeteket.