Javítási asszisztencia – tízezreket spórolhat! (5. rész)

/ január 30, 2015/ Használati utasítás, Ismeretterjesztő, Javítási asszisztencia, laptop, Szerviz, Sztori

Olvasási idő: 4 perc

Legyen szó meghibásodott TV-ről, bekrepált mosógépről, vagy működésképtelenné vált hűtőről, jellemző probléma, hogy egy szerviz vagy szerelő meg sem próbál költséghatékony megoldást találni. Ezek az úgynevezett „szakemberek” a probléma forrása helyett, a lehető legkevesebb teendővel járó, ám anyagilag gyakran megterhelő megoldást keresik. Na, ilyen szervizekkel mi nem dolgozunk együtt, mert a Business Box-nál az ügyfeleink számára hatékony megoldásokban hiszünk.

Ha a javítást végző szakemberek nem figyelnek arra, hogy spóroljanak Önnek, válasszon minket. Nálunk ugyanis a Business Box-nál azt valljuk, hogy mindig az ügyfél az első.

Sokszor leírtuk már, hogy nem érdemes a műszaki cikkek, vagy háztartási gépek árán spórolni. Ahogy azt korábbi bejegyzéseinkben is részleteztük: a magasabb árkategóriába sorolt készülékek tapasztalataink szerint ritkábban hibásodnak meg. Az azonban tény, hogy – legyen szó silány minőségű mosógépről, vagy a legmodernebb LED TV-ről – mindig benne van a pakliban, hogy egy készülék elromlik. Azok az ügyfeleink, vagy az ügyfélszolgálatunkra telefonáló készüléktulajdonosok, akik ilyen esetekben hozzánk fordulnak segítségért, biztosak lehetnek benne, hogy minőségi szolgáltatásban részesülnek. Hogy ez miért kifizetődő? Az alábbi történetből kiderül.

„Vegyen egy új készüléket!”

Érkezett egy hívás az ügyfélszolgálatunkra. A telefonáló elmondása alapján feljegyeztük, hogy egy sajnálatos véletlen következtében kitörött a plazma TV-jének az USB csatlakozója. Ezt követően a szokásos módon rögzítettük a hibajegyet: a probléma feltérképezése közben megtudtuk, hogy a szerviz, amelyhez elsőként fordult, azt tanácsolta neki, hogy ha szüksége van az USB csatlakozásra, vegyen egy új készüléket, mert „egy plazma TV-hez már nemigen lehet alkatrészeket kapni”. Érthető okokból ez a javaslat nem nyerte el ügyfelünk tetszését. Ezért is fordult hozzánk segítségért, és ezért vette igénybe a Business Box ingyenes, Javítási asszisztencia szolgáltatását.

Az alaplap árának töredékéből megoldottuk a problémát

A hibajegy rögzítését követően felvettük a kapcsolatot a gyártó TV szervizével. Ők azt állították, hogy – ha a készüléket nem is – a TV alaplapját (amelyhez az USB kimenet is tartozik) mindenképpen ki kell cserélni. A körülbelül 40 ezer forintos költséggel járó javítás még mindig kedvezőbb megoldásnak tűnt, mint új készüléket vásárolni, de mi így sem hagytuk annyiban a dolgot, így a problémával megkerestük a notebook-ok javítására specializálódott partnerszervizünket is. Miután ismertettük velük a problémát és azt fotókon is megmutattuk nekik – az alaplap árának töredékéért – beszereltek a TV-be egy új USB csatlakozót, aminek eredményeként a készülék ismét hibátlan lett. Ez a feladat számukra – a televíziók főbb alkatrészeinek cserélgetésével foglalkozó kollégáikkal ellentétben – szinte mindennapos rutinfeladatnak számított…

Szélesebb látókör

A fenti történetből is kiderül, hogy egyáltalán nem mindegy, kihez fordulunk segítségért. A Business Boxnál az átlagosnál jóval nagyobb rálátásunk van arra, hogy egy adott hibát hogyan és milyen módszerekkel lehet elhárítani. Néha csak arra van szükség, hogy a TV szerelő helyett, egy laptopok javítására specializálódott szakember nézzen rá egy meghibásodott készülékre, de gyakran előfordul, hogy a hibát már egy telefonbeszélgetés során is el tudjuk hárítani. Sok szervizben nincs kapacitás arra, hogy egy problémát alaposabban megvizsgáljanak. Az sem jellemző, hogy egy szerviz munkatársainak a fejében megforduljon annak a lehetősége, hogy más készüléktípus javításában jártas szakember tanácsát is kikérjék. Ellentétben velünk!

shutterstock_126196406

Nem sajnáljuk az időt és az energiát

Mi itt a Business Box-nál nemcsak akkor hiszünk a minőségi és alapos megoldásokban, amikor egy készülék vásárlásáról van szó. Akkor is szem előtt tartjuk ezeket a szempontokat, amikor egy háztartási gépet vagy műszaki cikket meg kell javítani. Nem sajnáljuk az időt és az energiát arra, hogy alaposan utána járjunk egy problémának. Ennek megfelelően olyan szervizekkel és szakemberekkel dolgozunk együtt, akik hasonlóan gondolkodnak. Így Ön biztos lehet benne, hogy az ügyfélszolgálatunk mellett, a készüléke javításakor is professzionális kiszolgálásra, gyors, gördülékeny és – ahogy azt a fenti történet is mutatja – költséghatékony megoldásra számíthat.

Ha Ön is hisz az ilyen megoldásokban, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kérdéseit munkaidőben a +36 1 44 33 666 telefonszámon, valamint chaten is felteheti. Látogasson el Facebook oldalunkra is, ahol hétről hétre osztunk meg követőinkkel a műszaki cikkek és háztartási gépek karbantartásával, javításával, beüzemelésével kapcsolatos, hasznos információkat és hétköznapi történeteket.

További információ:

[email protected]

+36 30 333 2269

Business Box

Ön vásárol, mi gondoskodunk

Szóljon hozzá Ön is!

komment