Hibaelhárítás telefonon

/ május 21, 2015/ Javítási asszisztencia

Soha nem volt feltétlenül tájékozott a magyar fogyasztó – és nem is kell, hogy legyen – a vásárolt háztartási gépét illetően. A felgyorsult technikai fejlődésnek, a szaporodó funkcióknak, és a vele nem feltétlenül együtt járó könnyű kezelhetőségnek köszönhetően azonban egyre nagyobb a zűrzavar. Vagyis, ami nem akar működni, az nem feltétlenül rossz és így nem is kell rögtön helyszíni szerelőért kiáltani. A hibaelhárítás megoldható távsegítség igénybevételével is.

 

A hibaelhárítás ma már megoldható távsegítséggel, hiszen sok esetben a háztartási gép problémája nem olyan horderejű, hogy feltétlenül s kizárólag szerelő tudja csak megoldani. A távsegítség például telefonon keresztül gyorsan és hatékonyan oldja meg a problémákat, és még a kiszállási díjat is megspórolhatjuk vele.

Hibaelhárítás távsegítséggel

Mi történik például akkor, ha egy mosógép nem akar indulni vagy éppen le kellene állnia a centrifugának, de ez nem történik meg? Ennek számos oka lehet. Például a mai intelligens szenzortechnológiával rendelkező mosógépek úgy érzékelik, hogy még nem elég tiszta a ruha, ezért tovább mosnak a megadott időn túl is. A mosógép digitális kijelzője nullázódik, majd indul minden előröl. Érthető, ha azt gondoljuk, hogy nagy a baj, pedig koránt sem biztos, hogy így van.

Ha ennek az ellenkezőjét tapasztaljuk és nem indul el a mosás, akkor sem biztos, hogy rögtön el kell kezdenünk nézni az akciós kínálatot és keresni egy mosógép-szerelőt a helyi Kisokosból. Könnyen lehet, hogy egyszerűen annyi történik, hogy a mosógépen található számos gomb közül nem a megfelelőt nyomtuk meg. Esetleg nem a megfelelő állásba csavartuk a tekerőt és ezért nem akar megkezdődni a mosási ciklus.

A Business Box javítási asszisztencia szolgáltatása távsegítséggel történő hibalehárítás útján támogatja a kiterjesztett garancia szolgáltatással rendelkező ügyfeleket.

Régen általában a hölgyekre fogták, hogy nem annyira tájékozottak a műszaki dolgokat illetően, de ma már a férfiaknak sem kell zavarba jönnie, ha valamit rögtön nem tudnak „megszerelni”. Ez mindenekelőtt azért lehetséges, mert nem is kell mit megszerelni. A legtöbb probléma egy kis telefonos segítséghívással otthonról is orvosolható szerelő megkeresése nélkül.

Bármiféle hibát tapasztalva, első körben érdemes jobban megnézni a termék adatlapját, hátha ott találunk választ a kérdésünkre. Amennyiben nem, akkor szerelő helyett a Business Box Javítási asszisztencia szolgáltatására van szükség. A tapasztalat azt mutatja, hogy a legtöbb meghibásodásra van gyógyír a telefon túlvégén ülő szakemberek jóvoltából. Ezzel mindenekelőtt időt és nem utolsó sorban pénzt is megspórolhatunk magunknak.