Hibaelhárítás telefonon

/ május 21, 2015/ Bemutató, Javítási asszisztencia, mosógép, Szerviz

Olvasási idő: 2 perc

Soha nem volt feltétlenül tájékozott a magyar fogyasztó – és nem is kell, hogy legyen – a vásárolt háztartási gépét illetően. A felgyorsult technikai fejlődésnek, a szaporodó funkcióknak, és a vele nem feltétlenül együtt járó könnyű kezelhetőségnek köszönhetően azonban egyre nagyobb a zűrzavar. Vagyis, ami nem akar működni, az nem feltétlenül rossz és így nem is kell rögtön helyszíni szerelőért kiáltani.

Telefonos segítségnyújtás

Mi történik például akkor, ha egy mosógép nem akar indulni vagy éppen le kellene állnia a centrifugának, de ez nem történik meg? Ennek számos oka lehet. Például a mai intelligens szenzortechnológiával rendelkező mosógépek úgy érzékelik, hogy még nem elég tiszta a ruha, ezért tovább mosnak a megadott időn túl is. A mosógép digitális kijelzője nullázódik, majd indul minden előröl. Érthető, ha azt gondoljuk, hogy nagy a baj, pedig koránt sem biztos, hogy így van.

Nem mosógép hiba?

Ha ennek az ellenkezőjét tapasztaljuk és nem indul el a mosás, akkor sem biztos, hogy rögtön el kell kezdenünk nézni az akciós kínálatot és keresni egy mosógép-szerelőt a helyi Kisokosból. Könnyen lehet, hogy egyszerűen annyi történik, hogy a mosógépen található számos gomb közül nem a megfelelőt nyomtuk meg. Esetleg nem a megfelelő állásba csavartuk a tekerőt és ezért nem akar megkezdődni a mosási ciklus.javítási asszisztencia

Régen általában a hölgyekre fogták, hogy nem annyira tájékozottak a műszaki dolgokat illetően, de ma már a férfiaknak sem kell zavarba jönnie, ha valamit rögtön nem tudnak „megszerelni”. Ez mindenekelőtt azért lehetséges, mert nem is kell mit megszerelni. A legtöbb probléma egy kis telefonos segítséghívással otthonról is orvosolható szerelő megkeresése nélkül.

Bármiféle hibát tapasztalva, első körben érdemes jobban megnézni a termék adatlapját, hátha ott találunk választ a kérdésünkre. Amennyiben nem, akkor szerelő helyett a Business Box Javítási asszisztencia szolgáltatására van szükség. A tapasztalat azt mutatja, hogy a legtöbb meghibásodásra van gyógyír a telefon túlvégén ülő szakemberek jóvoltából. Ezzel mindenekelőtt időt és nem utolsó sorban pénzt is megspórolhatunk magunknak.

Szóljon hozzá Ön is!

komment

Share this Post