Samsung TV? Regisztrálta már?
Kiderült, hogy a Business Box ügyfeleinek csupán néhány százaléka élt a Samsung TV termékregisztráció lehetőségével, amíg volt rá lehetőség. A Samsung döntése alapján 2018 május 26-tól már nincs szükség arra, hogy az újonnan vásárolt Samsung tévéjüket regisztrálják +1 év garanciáért, ezt a +1 évet alapból vállalja a gyártó.
Tehát ezentúl a Samsung Magyarországon forgalomba hozott Samsung TV készülékekre ismét 2 év jótállás érvényes.
Friss információk 2018 júniustól!
2018. május 26-a óta már nem szükséges a Samsung TV készülékeket a második 12 hónapnyi jótállásért regisztrálni. Minden Magyarországon forgalomba hozott Samsung LED TV-hez 12 + 12 hónap jótállás jár.
Bővebben a Samsung oldalán olvashat erről.
Nincs több bizonytalanság a Samsung TV regisztrációjával kapcsolatban
Mivel most már szinte biztos lehet benne, hogy 2 év gyártói garanciát kap a Samsung tévéjéhez, ezért nem lesz többé a bizonytalanság, amit eddig tapasztatlunk leendő Ügyfeleink részéről.
A Kiterjeszttett garancia és Baleseti garancia szerződések megkötésekor az újdonsült Samsung TV tulajdonosoktól nagyon sok bizonytalan kérdést kaptunk a tévéjük eredeti garanciaidejével kapcsolatban. Ezt a bizonytalanságot az eddigi Samsungos szabályok okozták: a tévé dobozára nagy betűkkel azt írták, hogy „2 év garancia”, de valójában csak 1 év garancia járt a készülékhez, a második év egy online regisztrációhoz volt kötve. Ehhez még hozzá jött, hogy a regisztráció bizonyos esetekben nem működött…
Rengeteg Ügyfelünknek segített a Business Box ügyfélszolgálat a regisztráció elvégzésében. Ezzel jól jártak az ügyfeleink, mert egy év garanciát „ingyen” kaptak a Samsungtól, így olcsóbb lett nekik a Kiterjesztett garancia amit a Business Box-tól vásároltak.
Többé nem kell a regisztrációval szenvedni: alapból jár a Samsungnál is a két év garancia.
Egyik ügyfelünk esete jól példázza, miért hasznos a Javítási asszisztencia akkor is, ha a gyártó is két év garanciát ad A Samsung TV modellekre
Gábor két éve vásárolt 32 colos televíziójának képernyője meghibásodott, így szükségessé vált annak javítása:
- elkértük tőle a garanciális papírokat,
- majd elküldtük a készüléket kijelző cserére a Samsung TV szervizébe,
- mivel a hiba pontos megállapításához Samsung szerviz szakvéleménye szükséges.
A készülék vizsgálatát követően a Samsung központ bekérte a garanciapapírokat az ügyféltől és a Business Box ügyintézőjétől is, de a szerviztől nem. Megindult egy ide-oda telefonálgatás. Végül néhány telefonhívást követően megszereztük azokat a szervizből és megküldtük a Samsung központnak.
A probléma megoldódott, viszont ez a procedúra a papír kergetése miatt nagyjából 2 hét várakozást jelentett Gábor számára. Ezzel szemben, ha Gábor regisztrálta volna készülékét a Samsung online rendszerébe, nem lett volna szükség a garanciapapírra. Anélkül is elérhetővé váltak volna televíziójának adatai, és a garancia érvényesítése néhány napon belül megtörténhetett volna. Ez az eset sajnos nem egyedi, számos ügyfelünk járt már hasonlóan készülékével.
Hiába az Ügyfélszolgálat és a szervizek felkészültsége és gyorsasága, ha a gyártónál a papírozás miatt akadnak el a dolgok. Éppen ezért javasoljuk önnek is a Javítási asszisztenciát. Egyetlen kattintással akár egy egész hetet nyerhet!