Gyakran Ismételt Kérdések

Olvasási idő: 6 perc

Gyakran Ismételt Kérdések a Kiterjesztett garanciáról

Miben segít Nekem a Vásárlói gondoskodás szolgáltatás?

A hibabejelentést követően gondoskodunk Ön helyett a meghibásodott készülék javításáról és szállításáról, szükség esetén a kicseréléséről. A Vásárlói gondoskodás keretében átvállaljuk Öntől a kijavítással, illetve kicseréléssel járó ügyintézési teendőket, illetve - biztosítónk közreműködésével - vállaljuk a szerződés terjedelmére és időtartamára, azaz adott esetben a termék gyártója által vállalt jótállás keretein kívül és a jótállási időn túl felmerülő javítási vagy csere költségek fedezését. (A készülék megvásárlását ill. a Vásárlói gondoskodás Szolgáltatási Szerződés megkötését követően - részletesen lásd a Vevőtájékozatókban.)

Mit kell tennem, ha elromlott a készülékem?

Önnek csak fel kell hívnia a +36 30 281 68 77-es telefonszámot, melyen munkatársunk rögzíti a hibabejelentést és intézkedik a hibaelhárítás mielőbbi megszervezéséről.

A hatékonyabb segítségnyújtáshoz a Szolgáltatási Szerződésen feltüntetett BBOX szerződésszámra szüksége lesz. Készüléke hibáját jelezheti nekünk e-mailben, chaten, sőt Facebook üzenetben is.

Mikor és hogyan érhetem el ezt a szolgáltatást?

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között a 36 1 44 33 660 számon.

Hibabejelentés a weblapon: www.businessbox.hu, e-mailen: hiba@businessbox.hu

Kell-e fizetnem a javításért?

Szolgáltatásunk keretein belül Önnek a javítás díjmentes. Amennyiben pedig készüléke még garanciális, és a jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a forgalmazó (gyártó) állja. (Szolgáltatásaink esetleges korlátozásáról lásd: a Vevőtájékoztatóinkat és az Általános Szolgáltatási Feltételeinket)

Be kell-e szállítanom az elromlott készüléket?

Nem. Amennyiben szeretné Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve elviheti Ön is a kézipoggyászként szállítható készülékét a kijelölt szervizpartnerhez. A kézipoggyásznál nagyobb vagy 10 kg-nál nehezebb készülékekhez a szervizt a helyszínre küldjük vagy megszervezzük a szállítását. A kisebb készülékeket (pl. notebook, telefon) pedig futár viszi a szervizbe.

Mire vonatkozik a szolgáltatás?

A rendeltetésszerű használat mellett felmerülő hibákon túl, EXCLUSIVE szolgáltatásunk a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében fellépő működési hiba elhárítására is kiterjed.

Mire nem vonatkozik a szolgáltatás?

Segítségnyújtási szolgáltatásunk (javítás megszervezése) fenntartása mellett a Business Box nem vállalhatja a javítás ill. csere költségeit pl. az alábbi esetekben:

Az Általános Szolgáltatási Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási-, illetve szükség esetén csereköltségeit Ön köteles viselni.

Ilyenek például:

  • Bármilyen külső behatás (ez nem vonatkozik az EXCLUSIVE szolgáltatásunkra),
  • Szándékos rongálás, vagy súlyos gondatlanság okozta hibák (súlyos gondatlanságnak minősül pl.: a Használati Útmutatóban foglaltak be nem tartása),
  • A készülék működését nem befolyásoló esztétikai hibák ill. ha nem található működési hiba,
  • Kiegészítő és elhasználódó/kopó alkatrészek meghibásodásai (pl. távirányító, akkumulátor, vezetékek, valamint a tinta-, és lézernyomtatók elhasználódó egységei, stb.),
  • Elektronikus adatfeldolgozó berendezésen vagy adathordozó eszközön tárolt adatok, állományok törlése, elveszése okán keletkezett hibák
  • A készülék üzembe-, újra üzembehelyezése, rendszeres karbantartása, szervízelése, beállítása, ellenőrzése, módosítása, tisztítása, szétszerelése, átalakítása, túlterhelése, túladagolása okozta meghibásodások;
  • A készülék nem háztartási jellegű vagy külföldi használata során keletkezett hibák,
  • Tartós időjárási hatások miatti meghibásodások, melyekkel az évszak és a helyi viszonyok alapján számolni kell, vis major.
  • Amennyiben a készüléket felelőtlenül úgy használják vagy olyan helyen tartják, amely nyilvánvalóan kirívó kockázatot jelent a készülék sérülése szempontjából. (például a medence partján hagyja a telefonját)

Figyelem! Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a készülék javítási, szállítási és csereköltségei Önt terhelik, kérjük olvassa el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket!

Mi történik, ha a készülék nem javítható?

Amennyiben készüléke olyan károsodást szenvedett, ami nem javítható, akkor kicseréljük azt egy ugyanolyan készülékre, amennyiben pedig ez már bármely okból nem lehetséges, akkor egy műszakilag azonos színvonalú új készülékre.

Mi történik a szolgáltatással a készülék cseréje esetén?

A készülék cseréje esetén (de ide nem értve a forgalmazó általi garanciális cserét) a BBOX Vásárlói gondoskodás a kicserélt készülékre vonatkozóan megszűnik. Ön azonban jogosult az új készülékre vonatkozóan ismételten megvásárolni a BBOX Vásárlói gondoskodást. A készülék forgalmazó általi garanciális cseréje esetén, a cseretermék Önnek való átadásától, a BBOX Vásárlói gondoskodás a lecserélt készülékre vonatkozó Szolgáltatási Szerződés eredeti időtartamának lejáratáig és változatlan feltételekkel a cseretermékre is kiterjed.

Vásárolhatok-e utólag ilyen szolgáltatást?

Igen, utólag, a termék megvásárlását követően is van lehetősége a szolgáltatásaink valamelyikét megvásárolni, de csupán olyan készülékekre, amelyeknek legalább 60 nap van hátra a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időből.

Hányszor javíttathatom meg a készülékemet?

Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben. Ugyanakkor a Business Box fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést szakértőnk hozza meg.

Bármely termékre meg lehet vásárolni a szolgáltatást?

Azon termékek köréről, melyre a szolgáltatás jelenleg igénybe vehető, kérjük érdeklődjön az értékesítési pontokon, az áruházakban! Bizonyos termékekre jelenleg nem vonatkozik ez a szolgáltatás. Egyes gyártók termékeire a Vásárlói gondoskodás jelenleg nem vehető igénybe.

Kell -e önrészt fizetnem?

Kizárólag hordozható készülékek (mobiltelefon, tablet, notebook, kamera) bizonyos esetekben önrész megfizetése mellett vállaljuk a készülék javítását vagy cseréjét. Részletes Önrész tájékoztató

Milyen esetben kell önrészt fizetnem?

Azokban az esetekben, amikor a készüléket sérülését - nem szándékosan - Ön okozta, például ügyetlenségből leejti. Fontos, hogy még így is elkerülheti az önrész fizetését akkor, ha előre gondoskodik róla, hogy ne sérülhessen meg a telefonja, tabletje megfelelő tok használatával.

Javítási asszisztencia

Maradtak még kérdései?

Hívja ügyfélszolgálatunk a +36 1 44 33 666 telefonszámon, munkatársaink ördöngős gyorsasággal válaszolnak kérdéseire. Kérdezhet tőlünk chaten vagy facebook üzenetben is, pillantson a jobb alsó sarokba!