A földre esik a telefonja és betörik a kijelző? Leborul a TV az állványról?

Tudta, hogy ezekre az esetekre NEM vonatkozik sem a gyártói, sem a Kiterjesztett garancia? A garanciális szerviz szóba sem áll majd Önnel ilyen baleset után.

Készüljön fel a váratlan helyzetekre: kössön Baleseti garanciát.

Napjainkban egy háztartás legnagyobb értékei a háztartási berendezések és számítástechnikai eszközök. Irdatlan összegeket költünk telefonra, notebookra, televízióra, mosógépre, tűzhelyre, hűtőre stb., mégsem gondoskodunk kellőképpen biztonságukról.

Régen nem volt szükség az elektromos készülékek külön védelmére, hiszen a lakás többi értéktárgyának értékéhez képest elenyészőek voltak a háztartási gépek és telefon, számítógép sem létezett. Manapság azonban sokak számára nagy beruházást jelent egy-egy modern készülék megvásárlása, melyekre érdemes megfelelően vigyázni.

Vannak esetek, amikor a szerviz sem segíthet
…vagy legalábbis nem éri meg a javítás

Bár sokan nem tudják, a gyártói garancia és a Kiterjesztett garancia nem érvényes baleseti meghibásodások esetén, pedig többnyire ekkor a legnagyobb a javítási költség, vagy az új készülék ára, ha már nem éri meg javítani.

Bármennyire vigyáz telefonjára, laptopjára vagy tévéjére, előfordulhatnak olyan esetek, amikre nem lehet előre felkészülni. Triviális, de például leejti a telefonját vagy a vendégségbe érkező gyerekek játék közben lerántják a nagy értékű monitort az asztalról, aminek a kijelzője a szerencsétlen esés következtében beszakad. Vagy a forró edény ráesik a tűzhely ajtajára, amely összetörik stb., stb. Rengeteg olyan helyzet van, amire képtelenség előre felkészülni, mégis sokat tehet nyugalmáért és biztonságáért.

Anyagi csőd helyett anyagi biztonságot nyújt Önnek a Baleseti garancia.

Rengeteg nem várt esemény előfordulhat egy-egy készüléket használva, aminek Önre nézve súlyos anyagi következménye lehet.
Készüljön fel a váratlan helyzetekre, s tudja biztonságban készülékeit és pénztárcáját.

Ma már nem újdonság, ha előre gondoskodik eszközei biztonságáról. Gondoljon bele: a telefont vagy számítógépet amin most ezeket a sorokat olvassa hirtelen baleset éri és önnek meg kell javíttatnia vagy új kell vennie. Mennyibe kerülne pótolni vagy javíttatni? Mennyi idő és vesződség lenne a javítást vagy cserét megszervezni? Kit hívna fel először?

Baleseti garanciával rendelkező készülékéért most már nem kell aggódnia, hiszen a balesetből adódó károkért nem Ön felel többé.

Leverte a TV-t porszívózás közben? Leejtette telefoját és pókhálós lett a kijelzője?
Nem kell a szervizzel bajlódnia, csak vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, mi mindent elintézünk Önnek.

Miért bízza ránk készülékei biztonságát?

  • Tapasztalt, magyar tulajdonú vállalkozás vagyunk, 2006 óta foglalkozunk Javítási asszisztencia, Kiterjesztett garancia és Baleseti garancia szolgáltatásokkal.
  • Több, mint 100.000 Ügyfelünk 14.000 készülékét segítettünk javítani vagy pótolni.
  • Legrégebb óta - 10 éve - vagyunk a hazai Kiterjesztett garancia piacon, tehát büszkén állíthatjuk, kiálltuk az idő próbáját.
  • Folyamatos Ügyfélszolgálatot biztosítunk munkaidőben, e-mailben és telefonon, de akár facebook üzenetben is elér minket (hétfőtől péntekig 9-től 18 óráig). Nyitottak vagyunk az újdonságokra és segíteni szeretünk.

Mennyibe kerül Önnek egy-egy készülékére a Baleseti garancia szolgáltatásunk?

Kalkulátorunkkal villámgyorsan megtudhatja, valamint akár azonnal meg is kötheti a Baleseti garancia szerződését.

Díjszámítás »

Nálunk mindent kényelmesen, biztonságosan intézhet.

Fontos, hogy a szolgáltatást a jótállás lejárta előtt legkésőbb 60 napig vásárolhatja meg, de érdemes a megvásárlást követően azonnal felkeresnie minket, hogy minél tovább élvezhesse kényelmi szolgáltatásainkat.

Kérdése van a Javítási asszisztenciáról?
Keresse munkatársunkat, aki készségesen segít Önnek!

06 30 333 22 69

© 2013. Business Box Kft. Minden jog fenntartva.

Mobile Analytics